Hideg vér!

Itt ülök az eltervezett kis életemmel meg egy jó kis ostoros egri leánykával. Éppen azon tűnődtem, mint mindig, hogy mi a múltam, jelenem s jövőm. Eszméletlen mennyiségű információt tudok felhalmozni ezekkel kapcsolatban és felhasználni saját magam ellen. *széles mosoly

Bárcsak letudnék mondani a gondolkodásról néha, de ez nem így megy. Ismerősömmel beszélgettünk arról, hogy a gyengék fegyvere a sors. Nos ezt kifejtem:

Aki abba burkolózik, hogy majd a sors elrendezi, a sorsunk el van rendelve az gyenge. Így van. Én is ebbe menekülök néha ahelyett, hogy odabasznék egy jó ütőset. NEM! Itt ülök és siránkozok. Imádom magamban azt ahogy elkezdek írni és szárnyal a lelkem, minden megvilágosodik. Mit kell tennem s mit nem.

-Szóval
Abban reménykedsz, hogy a sors direkt vezérli az életed és nem tehetsz semmiről. A nagy lófaszt nem. Csak meg kell tanulnod ezeket koordinálni és átlátni. Vezérelni és eldobni ha úgy gondolod. Barátságok, szerelmek. Olyan világ van amelyben nehéz megtalálni az örök valót. Minél jobban erőlködöm rajta annál inkább sikertelen. Lehet kicsit zilált az írásom, de gondolatmenetek tömkelege süvít végig a fejemen. Olyan mint mikor visszatartod a székletürítést 1 hétig aztán boom...Az is vicc, hogy a székletem több könnyet facsar ki belőlem, mint az érzelmeim...*kétségbeesett nevetés

Jelenleg ott tartok, hogy megyek előre. Nem sodródom az árral, többé nem. Elkaptam az árbocot és irányítom a fenevadat. Csak nem tudom merre kormányozzak. Nem nagy gond, lassan 20 évesen. Többet tapasztaltam!! mint kortársaim, amit jól kell felhasználnom különben elpusztulok. Srácok, lányok kicsit karrierista lettem bevallom. 4 fotózásom lesz, a munkámban úgy tűnik mintha ász lennék, mert azt akarom, hogy mindenki így lássa. Feltörtem a zenei életben is. Építem magam csak tudjátok kibaszottul hiányzik az az ember az életemből aki mellett teljesen elhalt a lelkem. 

Nem is tudom ki vagy mi hiányzik igazán az életemből.

Ha egyszer megtapasztalod milyen az igazi szerelem sosem engeded el. Újra és újra megerőszakoltatod magad cupidoval, mert ember vagy. Gyenge és hitetlen.

Édesanyám jön haza nem sokára Londoniából. Boldoggá tesz a tudat, hogy végre átölelhetem a kis manómat. 

Annyi mindent tudnék most írni, de rohannom kell. Az idő szorít, mint az S-es tanga.