Everything has changed!

Ma volt egy újabb fotózásom. Nem éreztem a magaménak. Valahogy ott bujkál bennem egy finom intelligens nő és végleg kiakar törni. 
A lelkem nem viseli el azt, hogy szegecses bőrruhában látom magam és ordít a fejemről a világundor.

Legszívesebben eltűnnék valami olyan helyre ahol senki sem ismer, mert így nehéz elengednem önmagam ezen részét, de akkor megfutamodnék és az tudniillik nem rám vall.

Minden körülmények között fejjel a falnak rohangálok és olyan dolgokat teszek melyek meggondolásra szorulnának, de ott van bennem a kis troublemaker amely arra sarkall, hogy most azonnal cselekedj, tedd mindegy mi az, csak csináld. LEGYÉL VALAKI!

Mindig féltem attól, hogy meghalok az unalomtól, ezért generálom magamnak az eseményeket és vonzom őket.
-Le kell állnom!

Mérlegelnem kell minden eddigi döntésem és hatását a jelenemre s jövőmre. Nos elég volt, hogy az a vad szétszórt lány legyek aki csak a bulinak és az elmeroggyanásának él.

-Tudjátok mit akarok?
Sikeres kiegyensúlyozott életet. Ami teljesen távol áll tőlem, olyan mintha megakarnám erőszakolni magam ezzel az egész dologgal. Szép élet, tökéletes pillanatok. Néha meg kell ez a f**zomnak. Vagyok aki VAGYOK. Mindig is felvállaltam magam és a döntéseim. Szembeszálltam mindennel, azzal is, hogy tehetetlen lusta ringyó vagyok. 

-Ennek, itt és most van vége!
Szerencsésem kizártam azokat az embereket az életemből akik még bennem tartották a "régi énem". Persze mindig is ott lesz bennem és ezer hálával tartozom neki. Imádtam ilyen lenni. Imádtam fergeteges káoszt generálni, de 20 éves lettem. El se hiszem. Annyi minden vár még rám. Challenge accepted motherf**kers.

-Szorítsatok!
Szépen lassan épülök, de most kell a legnagyobb kitartás.

Ha szükséged van bármire vagy úgy érzed nem bírod megoldani és elmondani senkinek sem azt ami benned zajlik írj nekem! A legnagyobb segítséged leszek a rossz időkben. Erre akarom építeni az életem. Segíteni olyan embereknek akik a rossz utat választották. Megtaláltam a helyes kanyart. Arra van szükségem, hogy átadjam nektek.

Ma nem megy a bölcs elköszönés, csak annyit tudok mondani. Törj utat, mindegy ha nem látod hova vezet, csak kezdd el. Menj!