Nyugodj meg! Jobb lesz. Az idő TÉNYLEG gyógyír.

Te sem hitted el ezt a mondatot ugye? 
-Pedig rohadtul igaz ám! Imádom ahogy az élet folyton beigazolódik. Kis taknyos kölökként még nem értettem ezeket, pedig akkor is volt elég szar a levesben. Annyira megtanultam kezelni az érzéseim, cselekedeteim, döntéseim, hogy az a kislány aki itt van a szemem előtt aki én voltam egykoron, most őszinte mosollyal sírva ölel át. Erős, gyengéd és bármivel szembeszálló nőnek mondhatom magam. Persze szerénynek is...

-Ha olyan dolgokon mész keresztül amire úgy érzed nincs gyógyír, ha bűntudattal küzdesz vagy bármivel csak meg kell erősítened magad, vagy épp szánalmasan a béka segge alatt leledzel akkor írd fel a faladra ezt a pár sort. Én most tettem meg. Sírtam a boldogságtól. Attól, hogy ALKOTTAM. Hiszen az embernek önmegvalósítása az egyik ösztönből jövő cselekvésgyártó mozgatórugója. Ne érdekeljen, hogy rád szólnak, nem szabad, csúnyán néz ki. Csak írj a szívedből.

---Hiszek abban, hogy a lélek olyan utat jár be amelyre szüksége van. Függetlenül annak súlyosságától, jó vagy rossz cselekedeteitől. Viseled a léted, s az lehetsz mire lelked képes. Határozott erősugarat onts ki magadból, s a boldogság elnyeri a halhatatlanságot!---

Mai bölcselet Snow elnöktől!
Mindig amit a legjobban szeretsz, az pusztít el!

Mai bölcselet jómagamtól!
SOHA ne nézz senki szemébe miközben banánt eszel!

BE STRONG!