B.U.É.K.

Nem is az én szilveszterem lenne ha nem a legpocsékabb estét éltem volna át.
Komolyan. Semmi említésre méltó dolog nem történt.

Ellenben újév alkalmából új tényfeltárások és új problémák állnak elő. Bele az arcomba.

Nos van az a pont amikor úgy érzed blokkolnod kell az érzelmeid. Kedves asszonykámért bármit megtennék, de önmagam mindig fontosabb. Sajnos ilyen emberi tulajdonságokat farag ez a világ. Ha már feláldoztad magad egyszer valakiért teljes, tiszta erőből. Nem teszed meg újra. Legalábbis, egy darabig.

- Annyira kevés ember lát bele az igaz önvalómba. Érdekes, mert ti pedig csak azt látjátok. Egyébként felszínes erős nőt mutatok mindig akinek bazi jó humora van és dugni, enni meg dolgozni kel fel.
De azt csak nagyon kevesen ismerik aki lelkében országokat tudna felépíteni tapasztalataiból, intelligenciájából szeretetéből és erejéből. Olyan ez mint mikor a király úgy védi meg kincseit, hogy egy nagy, erős, koszos, fekete lerombolhatatlan várat épít köré.

Amikor a szemedre hányják, hogy nem tisztelnek és nem adsz okot arra, hogy te legyél valaki az illető szemében. Az parádés.

-Ilyenkor csak annyit teszek, hogy mosolygok egyet majd tovább szipolyozom az információkat amik ott lakoznak a lelkében. Csak fél, mert gyáva kimondani. Részeg embert pofon egyszerű manipulálni. Megkaptam!
Megkaptam minden őszinte információt ami ahhoz kellett, hogy később felboríthassam a disznót. Mert senkinek sem fogom hagyni, hogy felülkerekedjen rajtam és elvegye tőlem azt az életet amit nem érdemel meg.

-Olyan erősnek és legyőzhetetlennek érzem magam. Mert tudom ki vagyok. Nem rendíthet meg semmi és senki. Annyi csapás és rossz vélemény ért és ér folyamatosan. Legtöbbször kiderült, hogy az illető azért viselkedett förtelmesen mert szerelmes volt személyembe vagy irigy volt.
Egyszer! Egyetlen egyszer utált valaki okkal és teljes szívből, de ez érthető.
Szánalmas vigyorral ülök az ágyamon miközben élvezem, hogy mérföldekkel előre látom a lépéseket és érzelmeket az emberekben. Tudnak meglepetést okozni, de hát pont ezért izgalmas. 

-Az utálatból építkezni kell! Ezt teszi egy intelligens ember. Miközben dobálják felém a téglákat én szépen építem a váram. Ők pedig izzadt, megviselt, gyűlölettel teli testükkel elvánszorognak és megdöglenek.

Eszméletlenül tudok felborítani és bomlasztani életeket miközben azt hiszik, hogy egy semmirekellő felszínes liba vagyok. Imádom! (Legtöbbször nem is én irányítom az egészet, egyszerűen a személyem kibontakozik és uralja a környezetét, aztán ez persze szét esik, de kell ahhoz, hogy jól működjön a rendszer.)
Valóban nehéz így az élet és türelmesnek kell lenni, de van aki veszi a fáradtságot és kibontogatja a lelked. Lépésről lépésre. Elmondom mi kell hozzá. Először is:

Intelligencia
Türelem
Látásmód
Nyitottság
Figyelmesség

Nos ha egy kicsiny szikrát is meglátsz szíved választottjában vagy legyen az haver, barát ezeket a személyes tulajdonságokat át kell formálnod és az ő személyéhez kell igazítanod. Egyszer beszélni fogok a manipulációról, érdekes hatalmi játék!

-Annyi mindent kell még tanulnom, tökéletesítenem, de ezért vagyok itt. Úgy érzem nagy kövér betűkkel megvan írva a sorsom és néha belepillanthatok. Mert vagyok annyira intelligens ember, hogy átjátszom a rendszert és irányítom. Irányíts! Mindig te legyél felülkerekedve viszont azoknak az embereknek akik meglátták önmagad teljes egészét nyílj meg, ne játssz. Tudd hol a határ!